Merhaba kızımda da bu şekilde batma vardı. Doktor bi krem verdi adını unuttum şimdi onu kullanıyorduk geçiyordu, kullanmayı bırakınca tekrarlıyordu. Bi tanıdığım eski adıyla kara merhem kremi onu sür hiç bişey kalmaz dedi. Aslında büyüklerin dediği koca karı tarifleri olur ya hiç bi zaman onları dinlemedim yapmadım da ama çok uzun sürmüştü tırnak batması. Artık dedim süreyim belki iyi gelir. İki kere sürmem de geçti çok şükür bi daha da çıkmadı. Bide doktor kesmek için tırnağının iyice uzamasını bekle demişti