Hilaldl8 benim kızım da aynı. 2. Ayda ne atağı bu bilmiyorum çok gazi var ondan da yiyemiyor uyuyamıyor evet ama bu son günlerde uyursa sadece kucağımda uyuyor yatağına yatırdığım an uyanıyor maksimum 5 1 l0 dk… şuanda da kucağımda uyuyor hatta. Ne yiyebiliyorum ne içebiliyorum tuvalete bile gidemiyorum bazen. İnşallah böyle devam etmez de yataklarında mışıl mışıl uyumaya başlarlar en acilinden. Aslında en etkili yöntem emzige alıştırmak. Eğer Emzik almıyorsa alistirmaya çalışın. Ben çok uğraşıyorum ama almadı gitti… tükürüyor ağzında tutamıyorum Bi tutsa mışıl mışıl uyuyacak ağlamayacak da bu kadar ama ben henüz başarılı olamadım