MiraySu55 Hilaldl8 uykuya direniyordur benimkide öyle dünden belli uyku muhteşem 😒 dogdu dogalı uykuya drenis var 9 aylık olacak
kkkkkkk1 Hilaldl8 kundapa sarıp emzik verip sevdiği bir müzik veya elektrikli süpürge sesi açıp sallamayı denediniz mi
Hilaldl8 [silindi] hayır dalıyor 5 dk kalkıyor karnı da tok hiç böyle olmazdı normalde her emzirmeden sonra 3 4 saat uyur
[silindi] Hilaldl8 gazı vardır doktora götürün o da bebeğe bakmadan aynısını diyecek kaç kere yaşadım bu durumu bi bilseniz 1 ay sonra bitecek ama sabredin
Hilaldl8 Feyzus hayır gazlı gecelerimiz rutin zatende ağlar sabaha kadar ıkınırdı şimdi dümdüz yatıyor koliklik bi uyumamazlık değil anlayamıyorum
Hilaldl8 [silindi] yok öyle bi durum değil gaz olayını çok yaşadık zaten bu uykuya dalamama etrafi izleme
Hilaldl8 MiraySu55 9 ay mi Allah yardım etsin kızım normalde 3 4 saat uyur 2 gündür böyle hiç uyumuyor
MiraySu55 Hilaldl8 şu 2 gündür var bi hikmet bizdede daha çok oldu bu sorun🥹 amin canım benim birde inat milletin bebişi 8 9 da gece uykusuna geçiyor bizimki 1 2 de gece yatıp sabah 6 7 uyanıyor 🥹
Hasretela Bızdede durum aynı artı kucak sevdamız var hıc bir şey yapılacak gıbı degıl kendı kendine düzelecek sanırım beklıyorum
Umutaras13 Hilaldl8 atak zamanı bizde öyleydik doktora götürdüm aklım almıyordu bi bebek o kadar uykusuz nasıl kalabilir diye sabredin geçicek
Umutaras13 Hilaldl8 gazından dolayı olabilir demişti ama gaz sancısı nasıl çektiğini biliyordum ataktı dışarıya çıkartıyor musunuz ?
Umutaras13 Hilaldl8 ben oğlumu güzelce giydirip dışarıya çıkartıyordum bebek arabasında uyuyordu parka gidiyorduk açık alan sizde deneyebilirsiniz bunu biraz geç keşfetmiştim ama iyi gelmişti hem ona hem bana