minnosummm yok tabı kı sorabilirsin bencede ucuz oldugu ıcın ıyı bır doktor olması gerekiyor ben ilçedeyım doktorum merkezdeydı doktorum ordada edın doktor demıstı ucuzu ogrenınce gıtme ben takıp edıcem dedı kıı burdakıler kabul etmemişti zaten kanamam oldugında gıtmıstım sadce o anlık bakmıstı takıbıni yapan doktor var dımı dıye soruyodu burdakı doktorlar o yuzden sıkı takıplıydım he 26 haftalık dogum yaptım serklaj yoktı ama hayırlısı boylemıs 77 gunde kuvez de kaldılar