BrcAdemi Aslemrege yok 2 yas var araları biri 27 aylık biri 4.5 aylık ikiside hasta ikiside beni istiyor manisada yasıyorum yakındır hastaneye gitmem🥳
Premseskolar BrcAdemi Allah yardmcınz olsn bnm büyk 27 aylıktı 2. Dogdu coook zor zamanlardı hele hastalık grimce 3 kat dha zor cook gcmis olsn
minnosummm Aslemrege allah bağışlasın canım benim de rabbim nasip ederse üçüzlerim olacak tek bakabilirmiyim sence
Aslemrege minnosummm Malesef canım ah cok zor goruceksın bak evet cok guzel bısey ama ınsan cıldırıyor bazen annem ve kayınvalıdem donusumlu gelıyor ona rağmen yetişemiyoruz ya da benımkıler fena canım bılmıyorum umarım sakın olurlar sızın🙏
Burcinkvk67 Bende üçüzlere doğum yaptım küvez sürecinde maalesef bebeğimin birini kaybettim.Şuanda ikizlere bile yetişmek o kadar zor ki üçüzleri olanlara Allah kolaylık versin diyorum
Aslemrege minnosummm suan 6 aylıgız yaza tek kalmayı dusunuyorum bakalım ınsallah olur 😀 cunku artık kendımız olmak ıstıyoruz evımızde gelene de zor bızede malesef
Nisssss twinboymama 😂😂yorumunuz çok hoş olmuş bizim de bir tane ya 2 tane olsaydı diyoruz delirince 😂
Aslemrege Nisssss Bıze bır tane cok kolay geliyor artık ne kadar fena olursa olsun bak kolay geliyor bızım evın seslerını bır duysanız😂
minnosummm Aslemrege ya bizde kv birlikte oturuyoruz çocuklar doğmadan ayrilalim diyoduk üçüz olunca kaldi bizde diyoruz nasip olursa 6 aylik olunca ayrilalim
Aslemrege minnosummm Bencede suan hıc ayrılma 6 aylık tada ayrılmıyor ya daha kucuk oluyorlar ama belkı dedıgım gıbı sakin olur belkı bebişler
minnosummm Aslemrege bizimkiler biraz sknti ya hiç rahat edemiyoruz herşeye karışıyorlar çok moralim bozuluyo bi kızım daha var onunda duzeni yok onada kardeşlerinde bi düzen kurmak istiyorum