Esra25eylul dr özellikle tembihlemişti 6. Ay kontrolün de sakın ayağının üstüne bastırma çok erken diye. Ordan aklımda kaldı ki araştırmıştım da zaten daha önce. 6. Aya erkense 3. Ayı siz düşünün , 3. Ayda bazı bebekler kafalarını bile daha yeni sabit tutuyorlar ki ayak basmak çok çok tehlikeli. Siz annesi olarak her zaman daha iyisini bilirsiniz onun için tabi ki ama naçizane fikrim bu şekilde her ne kadar hareketli bir bebek olsa da onun için bu durum sonrasında zararlı olabilir sağlık sorunlarına neden olabilir.