Deletedmom_33 smyra5838 5 aylık oturtmaya başlayabilirsiniz dedi doktor bize. Ben 4 buçuk aylık banyo sandalyesine oturuyordum 2-3 dk
Uykusuzhergeceeee smyra5838 Bence izin vermeyin omurga gelişimi için uygun değil yazık sonra bol bol oturacak zaten
Twinsmama 3 aylık çocuk oturmaz 45 derece açıyla durdurabilirsiniz ana kucağında daha. 90 derece için erken bide desteksizse ztn bi zaman sonra yere yığılır duramaz ki :)
Sibellettoooo smyra5838 canım kemikleri henüz sertleşmediği için problem olabilir. 5.5 aylık benim kız yeni yeni oturtuyorum ben
Wanderlust smyra5838 kayinvalideniz uzman mi? evladiniz icin herseyi siz arastirin internet elimizin altinda bir suru bu konuda uzman bilgisine ulasabilirsiniz de doktorunuza danisamiyorsaniz da kimsenin lafina bakmayin ve musade etmeyin biz buyuttuk birsey olmadi kadar cahilce bir laf yok dinlemeyin doktor disinda kimseyi lutfen
oglumubeklerken smyra5838 engel olun yani öyle birsey olamaz. Ben 5.ay kontrolünde sormuştum doktoruma kucakta kısa kısa oturabilir 5 dakikayı geçmeyecek şekilde de yastıklarla desteklenip oturtulur demişti sizin bu aşamaya gelmeniz için daha 2 Ay var
Egeninannesi2209 Bizde 3 ayız başını kaldırmaya, oturmaya çalışıyor. Annem bırak otursun diyor ama izin vermiyorum. Daha minicikler, kemikleri bunlara müsait değil. Zaten ömür boyu oturacak. Şimdi oturmadığı zamanın tadını çıkarın bence 🥰
Olimbonii Lalegul ya size akil sordum mu da benim yazdigim yoruma cevap veriyosunuz allah askinaa yaa herkesin cocuguna karismayin artik cok bilmişligini kendine sakla hadi.
Esra25eylul zeyderler oglum 3 aylik o da surekli oturmak ve ayakta kalmak istiyor onu yere birakinca ağlıyor kaldiriyorum ayak ustune gülüp sesler cikariyor bizde yuruyec almayi dusunduk cok mu erken olur.
Uykusuzhergeceeee Esra25eylul tabii ki çok erken. Ki yürüteçi önermiyor artık doktorlar hiç almak düşünmeyin bence
Uykusuzhergeceeee Esra25eylul ki 3 aylık bebeği ayaklarının üzerine durdurmak bile sakıncalı yapmayın
zeyderler Esra25eylul valla yürüteç için dr hep zararlı diyor. Kızım 8 aylık ben daha almadım kendim yürütüyorum. Ama üç ayda hem yürümek hemde oturmak için aşırı erken. Ayaklarının üstüne kesinlikle bastırmayın. Bu 7. Ayda başlaması gereken bi hareket ki o zaman bile erken ayak kemikleri zarar görür diyen dr var. 3 aylık bebek sadece oyun halısında yada yerde dönerek oyalanmalı bence.
bsragl Bugün doktor kontrolümüz vardı 3 aylık doktora sordum öne eğiliyor sürekli kalkmak istiyor destekli oturtabilir miyiz diye çok erken omurgası zedelenebilir 4. aydan itibaren başlatıyoruz bebek oturmaya hazırsa dedi
Lalegul Olimbonii istedigime yorum yaparım sana soracak değilim çok şükür bilgim var senide bilgilendiriyorum
Uykusuzhergeceeee Esra25eylul kesinlikle kabul etmeyin 3 aylık bebeği yürütece koymak ne demek ya yazık. İleride ki sağlık sorunlarına kapı açmış olursunuz. Bakın bende skolyoz var omurgam yamuk belki bebeklik döneminde yapılan yanlış tutuş oturtmak ayağa bastırma ya da yürüteçe koymak tetikledi. Çok dikkat edin lütfen
Olimbonii Lalegul Bilgini kendine sakla sen baskasinin postunun altinda benle tartışma. Heryerde ayni kendini bilmis anneler cidden sıktınız.
Esra25eylul zeyderler sanırım onu bu aliskanligindan vazgecirmem lazim bu kadar rsikli oldugunu dusunmemistim