deletedmom555 Tweety benimki de cok küçük 1 aylık ama doğduğundan beri biberon kullanıyorummm zaten mecbur alıştı 1 hafta hastane de yoğun bakımda kaldı 🙄
Ahsenimltm Tweety ilk aylarda vucut orantisiz süt uretiyor benim tas gibi olup sızması 2.5 3 aylikken gecti dolu oldugunda ya emzir yada sag benim 1.5 saatte 1 sureklu akıyordu ama sut azalmaya baslayinca insan ariyor o günleri☺
Maviyesil121212 Tweety tabi her emzirmeden sonra dolan sütü poşete koyup yıkayıp tekrar takıyordum Kalkanı maalesef biraz zahmetli ama şükür :)