Tweety Guel_ benimde ayni ama cok fazla aciyor tas gbi sertlesiyor malesef. Bende mastit olmaktan korkuyorum
sarisipsi Tweety kalkansız bir dakika bile durmadığım için olmayınca göğüslerim nasıl olur bilemiyorum :) kalkanların içine sütün birikipte hareketlerime bağlı olarak bi kerede hepsi üzerime dökülüyo sizinde sızdırıyomu kalkanınız böyle
Tweety sarisipsi evt hareket edince tum sut uzerime dokuluyor cok rahatsiz edici bi durum surekli ustumu degismek zorundayim. Acaba ne zamana kadar kullancaz kalkani
sarisipsi Tweety bebeğiniz kaç aylık göğüsler 3-4 aylıktan sonra terbiye olup bebeğin içeceği kadar süt ürettiğini söylüyolar inşallah öyle olur bende bi an önce çıkarmak istiyorum uyurken filan çok rahatsız edici
[silindi] Kubs her emzirmede takıyor musun canım ? Ben de alayım olmadı birini emerken takarım sonra sağmakla uğraşmam
Sevde123 Lansinoh un göğüs pedini öneririm sütü çok güzel tutuyor hemen akmıyor İnternetten 100 adet 45 lira gibi Bi fiyata almıştım 35,te olabilir tam hatırlamıyorum 🙈 ama zaten bebek 9 10 aylık olunca akma durumu bitiyor. Ben pedin üzerine şu ağız bezlerinin 4 kat yapar öyle koyardım hem ped eğilip büzüşmüyordu. Her markayı denedim yalnızca Lansinoh tan memnun kaldım
Tweety Sevde123 bende aldim ama fayda etmiyor akmiyor evet ama goguslerim cok sertlesiyor kalkan takmayinca
Tazeanne53 Sevde123 kesinlikle. Diğer markalarda sırılsıklam uyanırdım. Lansinoh kullanınca oh be dedim.
sarisipsi Tazeanne53 hayır doğumdan beri kalkan kullanıyorum üzerine başka marka ped taktım bi kaç kez ama işe yaramayınca dahada kullanmadım lansinoh nasıl gerçekten emiyomu
[silindi] sarisipsi ben pedinden memnunun bazen çok dolduğunda pede bakıyorum resmen emmiş şişmiş oluyor
Tazeanne53 sarisipsi ben çok memnunum. İlk aylar farklı markalar denedim. Sırılsıklam uyanıyordum. Lansinoh denedim. Ve kupkuru inanamadım. 8,5 ay oldu. Hala sızma durumum çok ve lansinoh kurtarıcım oldu.
Nisosunannesi Muhammed_sefa05 sütün akması sütün çok olduğu anlamına gelmez yalnız. Göğüsler terbiye olana kadar akma olabilir
Tazeanne53 Muhammed_sefa05 sütün sızmasının sütün bolluğu ile ilgili olmadığını damarların genişliğine bağlı olduğunu söylüyor emzirme danışmanları.