Arkadaşlar doktoru tekrar aradım ambulansı da aradım dedşm gerek var mı gelir misiniz? Doktor da 112 sağlık görevlisi de bıngıldağın koruyucu etkisi olduğunu 50 cm den yüksek değilse, kusöa bayılma gözlerde kayma çok ağlama şişlik gibi bişy yoksa boş yere getiröeyin hastaneler virüs kaynıyo 3 saat uyutmayın takipte olun bu belşrtilerden biri bile olursa hemen getirin dediler. Zaten bi belirti yoksa röntgen de çekmiyolarmış. İlginize teşekkğrler