6 aylık oğlum az önce yatağından düştü 25 dakika falan oluyo. Anne yanı beşik yan tarafı inikti. Nası düştü aklım almıyo dönemiyo oturamıyo kalkamıyo daha. Çiyaklama sesine koştum hala elim ayağım titriyo aklım gitti. Biyerinde bişy yok bi dakika ağladı kortuğu için muhtemelen..şimdi keyfi yerinde kusma vs gözlerde kayma gibi şeyler yok mama da içti keyifle. Ama yine de 3-4 saat uyutmayacĞım..başka yapmam gereken bişy var mı? Hastaneye gitsek mi?