Taramtaram Parkays maşallah hiç olmamasından iyidir hiç sütü gelmeyen annelerim var buna razıym bazen of puf desem de çok şükür
Parkays Taramtaram Tabiki… cok farkli pozisyonlar denedim emzirirken. Cunku boguluyordu kizim emerken..
LaMamaDellaCicala Perihan066 ben yogurt yapacam ya meyveli😋burda yapilan birsey cocuklar seviyor acik asi sutle yapabilecegim herseyi o la yapacam mesela corba🤔
LaMamaDellaCicala Parkays burda anne sutunden ilk yogurdu eve gelen ebeler hazirliyor alti aylik kontrole geldiklerinde(yurtdisindayim) eger bir ay sonra nasil yapildigini gorursem yazarim buraya😳
Parkays LaMamaDellaCicala cok sevinirim beni de etiketleyin lutfen. Ben de yurtdisindayim. Coronadan dolayi eve Gelen olmadi.zaten yogurt tuketilen bir ulke de degil.. (Kore)
LaMamaDellaCicala Perihan066 bunu yapiyorum ben ya harika oluyor yumusacik mucize gibi once sungere dokuyorum sinra sıka sıka heryerine suruyorum pisik tedavisi icin on numara yontem birde yuzunu cizince oralara sürün cok iyi geliyor
Kuzeymommms @“__mom”#p240852463 ay konusunda haklısınız fakat süt direk yüksek ısıya maruz kalmaması gerekiyor benmari usülü eritmek gerekiyor o şekilde bakteri üretir
__mom Taramtaram yok banyo kovasına sütünüzü dökün sütle heryerine sürün öyle yıkayın baya şifalıymış bebek cildinede
Taramtaram Parkays yaa başta bende çektim tazyik gelirken beze sağdım yada pompa ile bir buçuk aylıktan sonra baktm ki içebiliyor ara sıra genzine kaçırsa da çekmedim 2 ayı bitirdi şuanok gazlı o yüzden çekiyorum yine tazyik gelince memeyi siz neler yaptınız
Parkays Taramtaram ben sırt üstü yattım ve onu karnımın ustune yatirdim.. gobus gobus Yani.. o sekilde emince Biraz daha iyi Aldi … yoksa Surekli genzine kaciyordu.
Parkays Findiklarim9227 Hayir profesyonel bir makinem var. Hastane Tipi. Onunla sagiyorum..Elle sagdigimda her yere fiskiriyor…