Kızlar merhaba sizlere bir şey danışmak istiyorum. Bebeğim ilk doğduğunda sürekli sütümü sağıp buzluğa attım ama bebeğim biberondan hiçbir şey içmeyi beceremiyor sadece memeden emiyor anne sütünü ocakta 6 ay olacak nerdeyse buzluğa atılan sütlerin ömrüde en fazla 6 ay diyorlar. Sizce o sütlerimle ne yapabilirim?