Anneyimanne0 yargılamıyorum haddim değil ne yaşadığını en iyi bilirsin ama kızmak hele ki vurmak çözüm değil. Hafifte olsa vurduğunuz için bu huyundan vazgeçmeyecek aksine daha çok yapacak. Kardeşi olduktan sonra bunları yaptığınız için kardeşine daha çok hırslanacak. Anlamıyo diye düşünebilirsiniz ama emin olun anlıyorlar. Oyun grubu düşünebilirsiniz, bi uzmanla görüşebilirsiniz. Sizin çocuğunuz yaptıklarını çoğu çocuk yapıyordur eminim, sizin ekstra küçük bir bebeğiniz daha olması sizi bu kadar zorluyor. Eşinize üstünüzde çok fazla sorumluluk olduğunu ve bunun çocuklarına olumsuz olarak yansıdığını anlatmaya çalışın. Umarım sizi anlar. Allah yardımcınız olsun.