Başlıkta dediğim gibi beni yargılamadan yardım istiyorum.
Oğlum 2 yaşına girmek üzere kardeşi doğduğundan beri çok yaramaz anlatamam kardeşini görmeden doğduğu gün hırçınlaştj değişti yarqmazlaştı yaklaşık 3 ay önce falan. Artık sinirlerime hakim olamıyorum başta oluyordum ama küçük bebeğim sürekli ağlıyor eşim sürekli onu yapmadonmı bunu etmedinmi diyor yapmaya çalışıyorum iki çocukla ama fazlasını istiyor… Büyük oğlum sürekli yaramazlık yapıyor kırmadık bişey bırakmadı sürekli mutfak masasına çıkıyor geçen gün düşecekti dolabın gözlerine basa basa çıkıyor, sürekli giydiği kıyafetleri çıkartıyor, yemek yerken masadaki herşeyi alıp atıyor canı sıkıldımı kardeşine vuruyor istediği olmadığında size onu anlatamam çıldırmaya geliyorum. Camın korkuluklarını kırmış düşecekti sonradan fark ettim. Kapıları kitliyorum ama açıyor anahtarı saklıyorum koyduğum yeri unutuyorum sürekli halılara bişey döküyor. Mama içiyor biberon sallayıp mama ediyor biberonu aldımmı kendini yerlere atıyor, çarşıya çıktımımı hele perişanlığı gör çok değişti daha sayamıyorum artık kendime sabredemiyorum vuruyorum sonradan üzülüp ağlıyorum önceden vurmaya kıyamazdım şimdi kendine engel olamıyorum ne kadar dur desemde inatla aksini yapıyor, biliyorum onu dünyaya ben getirdim ona ben teklif ettim gelmeyi. Vurmak istemiyorum tehlikeli iş yapınca yüksek sesli şüşş cıss diyorum ama nafile bu seferde korkuyor iki dakika sonra kaldığı işe devam ediyor artık çocuk sesimden irkilir oldu ya napmam lazım kimse beni yargılaması ben istermiyim evladımın kötülüğünü ama dur demem lazım olmuyor. Evdeki tüm duvarları batırdı onuda geçtim duvar kağıtlarını falan soydu ev sahibide aynı duvar kağıdı bulup tazeleyen taşınırken diyor Nerden nasıl bulacağız bilmiyorum