Ebrar444 kaç gün oldu eğitime başlayalı. İlk başladığınızda tuvalete oturmaya isteği var mıydı, ya da bezini ilk çıkarttğınızda tepkisi nasıldı? Baştan beri mi bezsiz durmak istemiyor? İyi bir şekilde dinlenip cevap verilmesi gereken bir konu aslında bu çocuk özelinde değerlendirmeli. Pedagog desteği alabilirsiniz. Normalde 2 yaş öncesi tuvalet eğitimi verilmesi tavsiye edilmez. Ama her erken başlayanda da sıkıntı olacak diye şart yok tabi bazı çocuklar hazır oluyor. Başlandığında bırakılması da iyi olmuyor. Sonra tekrar beze dönünce bezin konforunu görüp çocuk tekrar tuvalete gitmek istemeyebilir inatlaşabilir ileride ama eğer eğitime devam etmek çocuk için daha olumsuz sonuca sebebiyet verecekse ertelenebilir tekrar.Daha 20 aylıkmış zaten