sdfkaya valla biyerde gördüm aynisini uyguladım maşallah hep sonuç ayni herkesede söylüyorum ben ataturk orman ciftliginin cam sise günlük sütünü alıyorum sütü bir taşım kaynatiyorum fazla kaynatmak besin degerini öldürüyormus kaynattiktan sonra ilimasi icin bekliyorum elimde maya varaa kendi mayami kullaniyorum yoksa activia kullanıyorum serce parmagim yanmayacak sekilde iliyinca bir kasede mayamı aliyorum kesilmemesi için kaynattigim sutten icine alip karistiyorum tencereye döküp heryerine gelecek sekilde karıştiriyorum. Sonra bebek kavanozlarina dolduruyorum (tencerede veya baska genis bir kapta yapildigindq sulaniyor kavanoz daha iyi geliyor bana en aIndan cabuk bitiyor digerleri tazE kaliyor) sonrasinda agizlqri acikta kalacak 70 derecede firini 10 dakika isitiyorum önceden kavanozlari firinin icine koyuyorum firini kapatıyorum 6 7 saat kadar kaliyornicinde daha sonra dolaba koyuyorum bi kac saat sonra kapaklaribi kapatıyorum dedigim gibi uygulanirsa ters cevirip test edebilirsiniz taş gibi oluyor😍😍😍