Kbrbisi28 momyy_ hakkinizda hayirlisi olsun diyeyim 🤗 iki bebek zor olur aslinda ama kendinize guveniyorsaniz hayirlisini dilemek gerek 🥰
momyy_ Kbrbisi28 annemle aynı binada oturuyorum yardımcı olur maddi yönden de skntimiz yok çok şükür bakalım hayırlısı olsun
ZeynpKaya momyy_ hayırlı olsun 🥰 ben de 4 senenin sonunda oğluma kavuştum çok negatif gördüm o yüzden sanırım pozitif test görünce çok heyecanlanıyorum yaa 😄
momyy_ ZeynpKaya teşekkür ederim Allah razı olsun bende 3yil sonra oğluma kavuştum eşimle korunmak istemedik ne zaman olursa kabulumuz du Allah’a şükür oldu
Birdunyabircennetannesi momyy_ Cesaretiniz için sizi tebrik ediyorum bu arada 😅 19 aylık oğlumla Allah olmayanlara versin benden bu kadar diyorum😅
momyy_ Birdunyabircennetannesi valla ben hemen olacağını düşünmedim açıkçası çünkü ilk oğlum 3yil sonra oldu tedaviler sonrasında bu sürpriz oldu diyebilirim