momyy_ Oğlum 6aylik doğum yaptigımdan beri düzenli şekilde adet görüyorum günü gününe hatta iki gün fln erken olduğum da olur iki gündür adetim gecikiyor ve adet olacağım zaman karın ağrısı olurdu oda yok gidip test alcam yoksa catlarim
AliEymenmoms momyy_ bence beklwmw gidin ben de ayni ayindayken dis gebelik gevirdigimi ogrendim canimdan oluyodum.hem tupum alindi hem sezaryen yerime ikinci kez acilmayla aciai agrisi felaketti
Deniz1709 momyy_ Daha çok erken yaa. İnşallah hayırlısı olsun hakkında. Erken gebelik testi al bari. Hatta ovülasyon testin var mı evde? Eğer varsa bir de ondan yapsana? Gebelikte o da pozitif çıkıyor. Ben öyle öğrenmiştim. Haber ver mutlaka
momyy_ PatronBebek hayır oğluma çok zor sahip olduğumbicin hemen bitane daha olsun istedim bakalım hayırlısı
Kbrbisi28 momyy_ hakkinizda hayirlisi olsun diyeyim 🤗 iki bebek zor olur aslinda ama kendinize guveniyorsaniz hayirlisini dilemek gerek 🥰
1bahar momyy_ benimki 17 gün geçikmisti hiç stres yapmadım çünkü ihtimal vermiyordum gebelik olacağını eger iyi korunuyorsaniz içiniz rahat etsin
ZeynpKaya momyy_ hayırlı olsun 🥰 ben de 4 senenin sonunda oğluma kavuştum çok negatif gördüm o yüzden sanırım pozitif test görünce çok heyecanlanıyorum yaa 😄