ysfmommm Baakpnr- Baakpnr- anladım hoca hanım bende ilçesindeyim de şuhutta degil aynı yerde miyiz diye sordum .)
Filizp dumeka biz parkhayat Münir beye gidiyoruz sürekli ama özel sigortamız olduğu için muayene ücretini sormuyoruz ama beklerken duymuştum 260 TL almışlardı gelen hastalardan değişiklik var mı yok mu bilgim yok yanlış bilgi de vermek istemem😊
dumeka Filizp teşekkür ederim 😊 Yalnız Münir bey aktif siyasete döndü sanırım bi kaç afiş gördüm sokaklarda hastanede de devam edecek mi bilginiz var mı?
pearlmomy Filizp Tuba003 Melikezeynepela Selam kızlar 🌸yeni post açmak istemdim.bebeğim 1aylık oldu bugün.sigortamız var.park hayat,fuar hepsinde geçiyor.sizce nereye hangi doktora takipli olmalıyız.en iyisi hangisiyse o olsun
Filizp dumeka açıkçası bir bilgim yok ama biz her ay düzenli gidiyoruz bundan sonra da böyle devam edeceğiz kontrole dedi bırakacak olsa derdi belki başka doktor ile devam edin ben artık hastanede olmayacağım diye
Ne_alakasi_var_004 ysfmommm bende bolvadinliyim o yüzden sordum yanlış anlamayın yıldırım mah. Bende☺️.
baloglus pearlmomy Fuarı bilmiyorum ama PARKHAYAT tan Özlem hanım ayrılınca Hüsamettin Yakuta götürmeye başladım memnunuz.
Tuba003 pearlmomy bende fuarı hiç denemedim park hayat hüsamettin bey ilgili birisi. Ama ben devlette Elvan hanıma gidiyorum çok memnunum