Merhaba oğlum 2,5 yaşında.Doğumumu Park Hastanesi’nde yaptım o günden beri doktorumuz Hüsamettin Yakut.Nezaketi,ilgisi,yaklaşımı,konuşma tarzını çok beğendiğimiz ve bilgisine güvendiğimiz bir doktor.
Zaruri durumlarda mesai saati dışında özel aramalarımızda da hiç geri çevirmedi bizi.Ücretler hakkında bilgim yok ama gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.