Laden cocomelon33 hastayken göndermiyorum diğer çocuklarada bulaşır. Hastalığı geçince gidiyor ama yine hastalanıyor malesef
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar cocomelon33 enterogermina kullanıyoruz bide içi karışık b vitaminin herturlu olanında fakat o dün bitti ismi yok aklmda
Damla1 2 aydır çok çektik ben de oğlum da. Geçiyor hastalık 3 gün başlıyor kreşe 4. Gün burun akıntısı öksürük ateş ayda bir değil ayda 5 kere hasta oluyor çok üzülüyorum artık