21 aylık oğlum geçen hafta kreşe başladı 5 gün gitti cumartesinden beri hasta.Bademcikleri şiş enfeksiyon kapmış ,balgamlı öksürük var ,arada bir ateşi 37.5 oluyor düşüyor.Kreş boyu hastalık devam mı edecek ,bağışıklık güçlendirici neler kullanabiliriz ve nasıl çabuk iyileştirebilirim? Şuanda ilaç kullanıyoruz.