Atahaninannesipnr aynen eşimin ödemesi vardı 25 kuruş eksik yattı diye adamı aradılar yatır diye .. ben anlamadım bak mesela bazı yorumlarda ³ çocuklu aileler 1600 alıyorum yazmış 2 çocuklu olanlar 1400 alıyorum yazmış bizlere neye göre veriyor bilmiyorum