Atahaninannesipnr Milamoms zamlı mi yatmış çökmüş yine e devlet ben bakamıyorum ekstra daha yatircaz diolardi
Keremikoom Milamoms teşekkür ederim bende baktım zamsız yatmış yarın çekebilir yorum 29 Aralık diyor bende
Atahaninannesipnr 3bebeli_ana girdim şimdi ne zammı normalde 1400 yatiodu 1300 yatmış aksine kesmişler neden acaba
3bebeli_ana Atahaninannesipnr sorma sorma bana da her ay farklı yatıyor e devlete girip bakamadım şimdi ne kadar yattı bilmiyorum bu ay 3 ay olacak aldığım bakalım
Deletedmom_48 @Milamoms bu tarz postları hep görüyorum merakettim nedir bu aile destek ödemesi ?şartları neler yani ihtşyacı olanlara verilen bişeymi herkesemi
Balkupum2505 Diana31 e devlete girin arama yerine sosyal yardim yazin ilk cikana tiklayin altta basvur yazar ona tiklayin bi form cikacak eksiksiz doldurun bu kadar 😊
Balkupum2505 Diana31 süreç devam ediyor yaziyosa degerlendirme asamasinda demektir yani sonuclanmamis daha
birmelekannesiiiiii Milamoms evet bana da yatmış ama zamlı değil normal fiyattan yatmış sonrasında tekrar para atacaklar mi acaba hesaba bi bilgisi olan var mı hanımlar
Atahaninannesipnr 3bebeli_ana neye göre farklı yatıyor bende anlamadım kendilerine 50 kuruş eksik yatır kabul etmezler insanlar la dalga geciolar resmen
Atahaninannesipnr minikoglummmmm bilmiyorum ki şuan her yer kilit ne telefona bakiolar ne e devlete her ay aynı sorun
3bebeli_ana Atahaninannesipnr aynen eşimin ödemesi vardı 25 kuruş eksik yattı diye adamı aradılar yatır diye .. ben anlamadım bak mesela bazı yorumlarda ³ çocuklu aileler 1600 alıyorum yazmış 2 çocuklu olanlar 1400 alıyorum yazmış bizlere neye göre veriyor bilmiyorum