Ahsenmommii
Bir de yanlış yönlendirmişler 3 saatte bir besleyin kilo alımı düşer diye zaten bebeklerin kilo alımı büyüdükçe hareketlendikçe düşüyor bu normal o yüzden gönül rahatlığıyla bekleyebilirsiniz ki sürekli kaldırıp emzirirseniz ileride gece beslenmesini de kesmeniz zorlaşır hem uyusun da büyüsün derler değil mi ☺️