Ahsenmommii 58 günlük kızım var gece 1.30 da emzirip altını alıp gazını çıkarıyorum uyutuyorum 2 gündür sabah 7.30 8 e kadar uyuyor 😣gece alarm kurup uyandırmalimiym? Aç kalıyor diye çok üzülüyorum 😣
joyfulmom Ahsenmommii ilk zamanlar sarılık sebebi ile bir buçuk saatte bir emzirmek gerekiyor şuan uyandirmaniza gerek yok kendisi acıkınca uyanır zaten. Bende iki üç aylikken uyandırmıyordum sabaha kadar deliksiz uyurdu
Ayseey Ahsenmommii benim kızımda ilk başlarda çok yatardı 3 saatte bir alarm kurar emzirirsin ama iki ay ve sonrasında doktor karışma uyusun avikinca uyanır demişti bence sizde karışmayın 6 saat ve fazla olursa uyandırın
Aselzumra23 Ahsenmommii içiniz rahat etmiyorsa alarm kürk emzirin ben öyle yapıyordum emince tekrardan uyuyordu zaten
Ahsenmommii joyfulmom çok şükür sarılık falan olmadik acıkınca uyanıyor evet ama 2 gündür fazla uyuyunca tedirgin oldum😁
Kuzeymommms Ahsenmommii ahhh ahhh o günlerini özleyen ben 😅 5. Aydan sonra çoçuk evrim geçirdi eve her saat başı uyanıyor 7 ay 10 günlük oldu bilmem ki 3 saat kesintisiz uyuyayım açıksaydı uyanırdı merak etmeyin ☺️
O1Anne Ahsenmommii 3buçuk aylık kızım gece iki kez en fazla emziriyorum gündüz meme reddi yaptığı için gece emziriyorum bende
Kuzularinanasi Ahsenmommii cok uzun bi sure uyusa da emzirmelisiniz.zaten gogsunuz siser mastit olur,ve emzirmezseniz sut de azalir.3 saatte bir emmeli .vsrken sutunuz bol bol emzirin
ebrarmom Benim bebeğim de 2 aylık dün gece 4 saat uyudu diye endişelenmiştim normalde hiç o kadar uyumaz😄
Elifinci17 Ahsenmommii henüz küçük ben 6 aya kadar en geç 3 saatte bir emzirdim gece gündüz. Kilo alımı yavaşlar gece emmezse. Sütünüzde azalma da olabilir. O yüzden uyanmasa da en geç 3 saatte bir rüya öğünü şeklinde emzirebilirsiniz. Zaten uyanmıyor gözü kapalı emiyor.
Hbpx Ahsenmommii bi ara bizde öyleydik bunu doktora sormuştum ben . Kilo alımı iyi ise kaldırmanıza gerek yok demişti . 🫠
motherthea Ahsenmommii aynı aylarda hiç oğlum kalkmazdı hiç de kaldırmadım uyumadan önce besliyordum hiç sorun olmadı uykusu düzen kazandı bu sayede dokunmayın hiç 🌸💘
Evaninanasi Ahsenmommii bana da uyandırma diyen çok oldu ama doktorum şimdilik 4 saati geçirme dedi 2 aylıkken. Bu konuda çok görüş farkı var sanırım o yüzden ben doktorumu dinledim.
Deletedmom_39 Ahsenmommii maşallah kız ne güzel 🙈🙈 bana doktorum 40ı çıkana kadar uyandır besle demişti