Taze_anne34 1Mother1Boy dun gece sogani ikiye bölüp koydum karanfil yoktu evde ama sogan cok iyi geldi
Cansu4401 Taze_anne34 ben 13 aylıkken başladım ama daha erken kulann var benim doktorum 1 yaş sonrası kullan demişti
E-annesi Taze_anne34 bende oğluma bu burun spreyini kullandim hep doktorum önermişti çok güzel bir sprey sıktığın gibi hemen burnunu açıyor ediyor çocuk rahatlıyor hem deniz suyu bu doktor yazmıştı bana bu burun spreyini
Taze_anne34 E-annesi insallah bizim doktorda önerir ya. Eczaneye sordum diyorki fizyolojikle ayni bebegim 5bucuk aylik diyorki sizin bebek icin erken bende dedim doktora sorcam diye