incikusum Asyaaaam kizim 7 aylik bi ay önce vermisti doktor nebulle vermistik basta almaj istemedi korktu sesinden sonra video actik oyle oyle verdik ama cok iyi geldi uc gunde toparlandi balgami vardi atamiyodu yatar yatmaz oksuruge boguluyodu gecti sukur
Kalpsizim33 Asyaaaam geçer merak etme Allah’ın izni ile siz saatinde vermeye çalışın ve bebeğinizi dik oturur vaziyette aldırın en iyi buhar aldırma şekli oturarak aldırmadır