Benim ikizlerimden biri doğuştan kalp hastası ve en ufak bir gribi bile çok ağır atlatıyoruz 6 aydan beri her ay hasta oluyor desem yeridir ve ciğerlerine iniyor hemen. Zaten zor nefes alan bebeğim daha da kötüleşiyor doktorlarımız evde ventolin vermemizi söyledi ve biz her hasta olduğunda yaklaşık 10 gün boyunca sabah akşam bazen sabah öğlen akşam serum suyuna ventolin katarak veriyoruz ilk zamanlar çok ağlardı video ile durdururduk şimdi 9 aylık ve o da biliyor bu ilacı alınca nefes alabiliyor o yüzden hiç sesini çıkarmaz kuzum. Siz mutlaka verin çok ama çok işe yarıyor