Seaaaa merhabalar, ben doğduğundan beri bi kaç gün hariç hiç eldiven takmadım yüzünü gözünü cizse de takmadım çünkü genel olarak önerilmiyor bebeklerin kendini tanıma yöntemlerinden biri de elleri çünkü. Tırnak kesimine cok dikkat edip takmamak daha iyi bence