Seaaaa Kızlar 2aylık bebeğim gündüzleri eldiven takmıyorum ama gece takıyorum eliyle yüzünü felan kapatır diye sizce doğrumu?
Birdunyabircennetannesi Seaaaa Eldiven kullanımını tamamen bitirmeniz lazım artık büyümüş. Önemli olan göğüsu ve sırtı üşümesin bir de ayakları
sarmaliklahana Seaaaa Benim kızım eldiven tutuyordu corap takıyordum 😆 tırnakları ile yüzünü cok yoluyordu kanatırcasına. 2.5 ay taktım sonra cıkardık gece gündüz takardım
Sevensevilen Seaaaa eldiven bu kadar uzun takılmamalı. Bebekler dünyayı elleriyle tanır. Eldiven takarak onları sınırlandırırız
livanurvealpinannesi61 Seaaaa 2 aylık olmuş eldiven takmanıza gerek yokki artık ben kızıma 15 günlükken bıraktım eldiven takmayı. Gece de dahil..
Okuyanbiranne Seaaaa Gikir Bu ne demek kız Ben takmıyordum tırnaklarını kısa tut eldivenle de kapatır yüzünü
Seaaaa Birdunyabircennetannesi tırnağını kesiyorum törpülüyorum ondan sıkıntı etmiyorum sadece gece yüzünü kapatır diye korkuyorum
Seaaaa sarmaliklahana tırnağını kesiyorum törpülüyorum ondan sıkıntı etmiyorum sadece gece yüzünü kapatır diye korkuyorum
Seaaaa Okuyanbiranne tırnağını kesiyorum törpülüyorum ondan sıkıntı etmiyorum sadece gece yüzünü kapatır diye korkuyorum
Okuyanbiranne Seaaaa e kapatsın canım ne olacak ki. Benimki anne karnında öyle bir ultrason fotoğrafı var ve uykusu geldi mi hâlâ yüzünü kapatır korkma boğulma vs olmaz Rabbim onları öyle bir donanımla gönderiyor ki
Seaaaa Birdunyabircennetannesi ilk bebeğim ne zor şeymiş anne olmak bişey olur korkusu yüzünden ne yapcağımı şaşırıyorum
Birdunyabircennetannesi Seaaaa Anlıyorum Endişenizi bu bütün annelerde oluyor ama korkmayın artık eldiven devri kapanmalı ❤️
Seaaaa Birdunyabircennetannesi bişey daha soracağım benim bebeğim yanaklı baya ama bitek yanagı serin oluyor ev soğuk da değil çok sıcakta değil normalmi
Birdunyabircennetannesi Seaaaa Ayaklari sırtı göğüsu bu üçüne dikkat et canım. Elleri yüzü usuyebilir açıkta kaldığı için bunlar normal