Cndntnr 14 aylık oğlum da aynı durumda, tutunup kalkıyor, tutunup yürüyor, yürüme arkadaşını sürebiliyor, ayakta tutunmadan bir süre durabiliyor, tek elinden tutsam bile yürüyebiliyor ama o tek eli tutmadığım an bırakıyor kendini yere oturuveriyor. Yürümüyor mu diyenlere de garantici biraz bizimki, az kaldı diyorum 18 aya kadar normal diyorum, ayy yürümedi daha geç mi kaldı acaba filan dedikçe üstüne gelirler insanın aman doktora götür aman normal değil filan diye, halbuki herkes 12 aylıkken yürüyecek diye bir şey yok 🤷♀️ tek eksikleri cesaret bence şu an diğer saydıklarımızı yapabildiklerine göre 😊