Kızlar iyi geceler,14.5 aylık kızım hala yürümüyor😔Tutunup kalkıyor,sıralıyor,dizlerinin üzerinde yürümeye çalışıyor.Ame ellerinden tutup yürütmek istediğimde kendini aşağı salıyor yürümek istemiyor.Tutunarak konsola,masaya,koltuğa yürüyor ama. ayakta da 10-15 saniye kalabiliyor ama asla adım atıp yürümüyor. Ne yapmalıyım dert etmeye başladım artık ya