Gamzelininmom kendiniz strese girdikçe korkularınız başınıza gelir. Önce güvenin bence en önemli adım bu. Benim bebeğimle her ay muhakkak bir red dönemi yaşıyoruz. Şu an 5 aylık olmak üzere. He ryolu hersefernde denedim hiç pes etmedim. Her seferinde emecek sütüm bar yetiyor şeklinde güvenindim. Bende genellikle tek meme emziriyorum. Önce az süt gelen memeyi vermeye çalışıyorum sonra diğerine geçiyorum.
Zıplayarak, ayakta , yürüyerek, duşta, ten tene , yatakta uzanarak, yani zorlandığım her an hepsini deniyorum. Birde red dönemlerinde zorlamıyorum ara ara memeyi teklif ediyorum almıyorsa bir yarım saat daha bekliyorum yine almıyorsa bir yarım saat daha derken sonunda acıktığı zaman memeyi tutuyor. Bunun bazen 4 hatta 5saatide bulduğu oluyordu ama açlıktan ağlamıyorsa huysuz değilse meme vermek için illaki bekliyordum