Öncelikle o doktor müsveddesini takma!
Benim çocuğum da emmedi.Mamayla büyüdü.Şimdi 1,5 yaşında ve ben varsam ortamda baba da dahil kimseye gitmez.Asla aranızdaki bağı etkilemez.Elbette emzirmek için uğraş ama olmuyorsa da üzülme.Mama öcü değil ve oğlumun sağlığının her anlamda maşallahı ver öyle diyim.