MinikMucizem26 Tabii, parmağınızı daldırdığınızda dayanabileceğiniz kadar sıcak olmalı. Kaynar olmayacak, aynı şekilde fazla ılık da olmayacak. Gıda termometresi varsa 42-43 derecede mayalayabilirsiniz. Kimi insanlar günlük sütü kaynatıp soğutup yapıyorlar ama ben süt zaten çiğ olmadığı için mayalayacak kadar ısıtıp öyle mayasını ekliyorum. 1 lt süt için 1 kaşık ev yoğurdu yeter. Ayrı bir kasede sıcak sütle mayayı karıştırın. Tenceresine boşaltıp mayayı sütle iyice karıştırın sonra minik kavanozlara bölün. En azından ben böyle yapıyorum 😊