papatyam22 sarılık her bebekte oluyor. Benim iki çocuğumda da oldu ama biz mama vermedik.siz daha iyi bilirsiniz tabi. Benim oğlumun sarılığı 55 gün sürdü hiç mama vermedim ben doktor da önermedi. Sadece sarılığı var diye mama verilmez sarılığın mama ile hiçbir alakası yoktur 1 ay takip edilir kilo almıyorsa mama verilir demişti. Sütünüz yetmiyor ise mama verebilir siniz ama sütünüz yetiyor ise mama vermeyin bol bol emzirin.