papatyam22 bizim sarılığımız 50 günde geçti uzamış sarılıktı herhangi bir kan uyuşmazlığı yoktu 2 kez ışık tedavisi aldık değeri 10un altına düşünce taburcu olduk ve yükselmediği için tekrar gerek duyulmadı tedaviye sadece emzirdim ben 2 saat olmadan emzirdim sürekli uyku hali oluyordu ayaklarını sıkıp bırakıyordum emmesi için, en son sarılık gözlerden gidiyor takip edin geçmiş olsun