Deletedmon_65 iki_prens_annesi bu nasıl yapılıyor ben sadece eşimin engelli maaşını alıyorum yine çıkmıyor sadece bu var baska birseyimiz yok :(
iki_prens_annesi Benistosk her ay yatiyo haziran ayina kadar deniliyo cnm e dewletine gir sosyal yardm hizmetini tiklayip formu doldur o kadar
iki_prens_annesi eymeninannesi11_ suan cogu kisiye hemen yatmamis muhtemelen yarin yatar yada gece 12 den snra arada kontrol et ptt odeme kurumlarina bakarsn