Karauzumum ben maalesef ki sizin gibi mesafeli değiliz keşke keşke olsak da uzak dursalar bende doğumun son ayları doğum sonrası bıraktımda çocugun huyu suyu değişti geceleri ağlamayan çocuk ağlıyor dendi baktım hareketlerinde değişiklik var hemen yanıma çektim dediğiniz gibi bende biraz zor toparladım ve şimdi benden önce evin yolunu buluyor gidiyor onlarda kalmak istemiyor önceden hevesliydi ben şu süreç dedim acaba nasıl olur diye çünkü atma vurma ittirme çok gün aşırı yani her an zarar verebilir saniyelik oluyor herşey yoksa ben asla babaanne dede illallah geldi onlardan çocuğu hep yüzlediler şımartırlar şimdi süt dökmüş kedi gibi kenarıya çekildiler çeremesini ben çekiyorum umurumda bile değilim kimsenin