Kızlar 2bucuk yaşında oğlum var Mart’ta 3e girecek 13 günlükte bebeğim kardeşini kıskanıyor ama biz elimizden gelenin fazlasını yapıyoruz uzmuyoruz kıskanması diye bütün ilgi alaka onda ama hircinlasti laf söz dinlemiyor uslu bı cocuktu kendi halinde takılırdı ama bu durumu fırsata çevirdi artık bizi kullanmaya başladı ne yapmayınız nasıl sakinlestirmeliyiz