Burdan bana yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim 😇 bugün yavrumu götürdüm herşeyin normal olduğunu söylediler. Yakma işlemi de yapılmadı ve k vitamini doğduğunda yapılmış. (Normal doğum yaptım ve doğum anından itibaren hastanede olan biteni unuttum eşim yaptırmış. Haberim yok diye yargılanmak istemem 😅)
Sadece kolonyayı pamukla pansuman gibi sürmem gerekiyormuş 🥰 bu durumu yaşayan olursa da burdan bilinçli olsun istedim 😇🌹♥️