AviL06 merhaba bizdede düştükten sonra aynı görüntü vardı doktor göbek gronülomu olduğunu gümüş nitrat çubukla yakılması gerektiğini söyledi yaktıda. Basit bir işlemdi ve acısızmış. 1 hafta içinde normal haline geldi. Yanlış yönlendirmek istemem tabiki doktora götürdügunuzde daha doğru bilgilendirir.