İri bebek olunca da bastırabiliyorlar galiba , ben de 15 günde bir dayanılmaz ağrılar çekiyorum , bebeğin başı büyüktü , bir postta kafası çıksın diyeli bastırmışlardır dedi, doğumdayken de kaburgamın acısını çok hissettim , çözümü ne , ne yapacağız çekecek miyiz bu acıyı bilen 😬