Mehy
Ben dahiliyeye gittim orda öğrendim çok fena bir acı
40 çıkacak ve hala ağrıyorsa ihtimal kırıktır ama ilacı filan yok zaten korse veriyorlar sadece kemik suyu çorbalar içsin ablanız hem süt yapar hem de şifa olur benim 4 ay oldu hala arada ağrıyor