ikikizannesi ben ilk Kızımın doğum yaptıktan sonra bilmiyorum O annenin verdiği duygudan mı o şekilde oldu ama tam 2 sene Hatta 2,5 seneye yakın bir panik havasında yaşadım hep bana bir şey olursa Bebeğime ne olur Allah korusun Allah kimseye yaşatmasın Kimseyi de o günlere koymasın inşallah o yüzden hep korka korka diyorum ve kendim evde yedim bitirdim Üzerine de olmadım en sonunda gittim Artık kontrol edildi Allah’a şükür küçülmüş Ama ben her gün inanın elimi çekmeden elimi orada oynuyordum burada bir şey var burada bir şey var diyerekten