Umutveannesi yani ben 5 aylıkken oturmuşum herşeym çok erkenmis ama eşim kayinvalidemin dediğine göre kafasını bile 7. Ayda tutmaya başlamış 🤣 ya ben ayakalrini bastırıyordum ama hiç güçlü basamiyor hemen kiriyo ayaklarını bide oğlumun rahatsızlığı var protein alması yasak şuan kasları icin proteine ihtiyacı var ama alamadığı içinde hherseyi biraz geç yapiyo gibi geliyor bana inşallah bı emekleseler yuruselerde içimiz rahat etse bu stresi çekmek çok zor