Kubratemiz 8 ay 13 günlük, desteksiz oturma, emekleme, dönme hiç biri yok. Doktorumuz normal dedi. Acelesi yok daha zamanı var dedi. Bende emeklemeden 10 aylıkken yürümüşüm. Bu eksik kaldığım anlamına gelmiyor. Her çocuk emeklemek ya da dönmek zorunda değil zamanla olacak şeyler bunlar. Desteksiz oturma 9. Aya kadar oluyor diye biliyorum sizinki de zamanla yapar merak etmeyin