mummy evet gidip sözleşme imzalayıp hemen ücretsiz izine ayrildim iki sene en azından hakkım olmesin diye valla caldirani beğenmedim ne yalan solim çok uzak merkeze bide çok gelişmemiş yani eşimin iş olanağı yok bizde bilmiyoruz napcaz artık iki sene sonra bakicaz duruma